Trendyol Süper Lig 2024-2025 Sezonu’nun 15. haftasında sahasında Galatasaray ile karşılaşacak olan Sivasspor, maçın hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla devam etti. Sivas Gençlik ve Spor İl Müdürü Şahin Ertem ise idmanı ziyaret ederek takıma tatlı ikram etti.
Kulüp tesislerinde gerçekleştirilen antrenman ısınma hareketleriyle başladı. Ardından çıkış çalışmaları yapan Yiğidolar, taktik maçla idmanı tamamladı.
Sivasspor, yarın yapacağı antrenmanla maçın hazırlıklarını tamamlayarak kampa girecek.
Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından yapılan atamalar kapsamında, Sivas Gençlik ve Spor İl Müdürü görevine getirilen Şahin Ertem de, kulübü ziyaret ederek, Başkan Bahattin Eken, Başkan vekili Burak Özçoban ve Asbaşkan Faruk Taşseten ile birlikte antrenmanın bir bölümünü takip etti.
Sivasspor ile Galatasaray, 8 AralıkPazar günü saat 16.00’da Sivas 4 Eylül Stadı’nda karşılaşacak. – SİVAS
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Beşi̇ktaş Avrupa’da savunamıyor
1321 kez okundu
2
Fenerbahçe Opet’te Garnier dönemi sona erdi: Yeni antrenör açıklandı
1223 kez okundu
3
Yıldız futbolcu Modric de kulüp satın aldı
1177 kez okundu
4
Amatörden zirveye: Kocaelispor 16 yıl sonra Süper Lig’e dönmeye çok yakın
1172 kez okundu
5
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1154 kez okundu