Süper Lig’in 25. haftasında Trabzonspor’a 3-2 mağlup olan Gaziantep FK’nın teknik direktörü Selçuk İnan, maç sonrası düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulundu.
“KORKTUĞUMUZ BAŞIMIZA GELDİ”
İnan, şunları söyledi:
Buradan 3 puan almak oldukça zordu, bunu önceden biliyorduk. Maça iyi başladık ancak Trabzonspor’un duran toplarda ne kadar etkili olduğunu biliyorduk, bu yüzden buna çalıştık ama maalesef korktuğumuz oldu. 2-0 geriye düştük. 3-0’dan sonra bile maçı eşitleme fırsatları yakalamak takımım adına önemliydi. Puan ya da puanlar almak istiyorduk ama bu sefer başaramadık. Takımımın gösterdiği mücadeleyi takdir ediyorum.


Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)Yavuz Yıldırım
Haber Müdürü
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Beşi̇ktaş Avrupa’da savunamıyor
1321 kez okundu
2
Fenerbahçe Opet’te Garnier dönemi sona erdi: Yeni antrenör açıklandı
1223 kez okundu
3
Yıldız futbolcu Modric de kulüp satın aldı
1176 kez okundu
4
Amatörden zirveye: Kocaelispor 16 yıl sonra Süper Lig’e dönmeye çok yakın
1172 kez okundu
5
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1154 kez okundu